Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wszystkie meble które widzą Państwo na naszej stronie, to realizacje dla klientów. Możemy je więc zmodyfikować według Państwa potrzeb - zmienić układ, dodać lub usunąć elementy, zmienić ich wymiary.
Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-16:00):

E-mail: biuro@meblejakchcesz.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

 

Zwroty:

 

Jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie.